З одного боку Зеленський питає у виборців про довічне ув'язнення для корупціонерів, а з іншого рішенням КСУ корупціонери позбавляються від відповідальності взагалі.

При чому я абсолютно переконаний, що Зеленський до рішення КСУ не має жодного стосунку. Сам Президент поміщений оточенням в надійний кокон, а опитування було влаштоване саме таким способом і саме для того, щоб відбити у нього бажання взагалі спробувати цікавитися думкою суспільства. І в результаті він сам тепер інстинктивно тулитиметься всередину цього захисного кокона.

А от хронічно нереформована судова система просто дочекалася слушного моменту, і, вибачте, в'їбала ззаду Україну арматурою по голові.

Судова система України - це корупційна корпорація з мільярдними грошовими потоками, кастами недоторканих, чіткою структурою рішал та абсолютною беспринципністю.

І ця корпорація має своїх представників практично в кожному політичному проєкті України. Ці представники беруть участь в підготовці законопроєктів, виконуючи роль "смотрящіх" від судової мафії, діяльність яких зосереджена навколо закладки в "чутливі документи" слабких місць та юридичних пасток, здатних паралізувати будь-які спроби знизити корупційні впливи. А ще потрібно забезпечити способи правової евакуації корупціонерам, які потрапили в зашквар: судова система генерує комплексні рішення, як потім вигідно продаються зацікавленим особам.

Як колись один знайомий суддя в приватній бесіді щиро дивувався, мовляв, навіщо взагалі ці адвокати, якщо найкращим твоїм адвокатом завжди буде суддя.

А насправді це все - діяльність із розміщення "закладок" вибухівки під різні длянки державного фундаменту. Ці ділянки продаються. Потім підриваються.

А потім цій же мафії політики доручають відремонтувати пошкоджені ділянки фундаменту. Який вона тільки що ж і підірвала чужими руками.

І кожного разу вона знову закладає там приховані "пустоти" з "вибухівкою", яка тільки чекатиме слушного моменту. Або акуратно стимулює прийняття політичного рішення для відкриття доступу до попередньо замаскованої "бомби".

І кожного разу, ремонтуючи пошкоджене власними руками, не забуває вибивати за рахунок держави собі чергові преференції, зміцнювати гарантії власної недоторканості, та навіть отримувати державні нагороди з гігантськими пенсіями для своїх почесних та заслужених пенсіонерів.

Ідеальний бізнес, чи не так?

Судову систему в поточному стані, з її традиційними зв'язками з правоохоронними органами неможливо реформувати в принципі. На моє особисте переконання, яке грунтується на моєму ж власному життєвому досвіді, шанс на позитивні зміни може з'явитися тільки у випадку повного демонтажу поточної судової системи та набору нових кадрів. І не в один раз. І це паралельно зі зміною законодавства.

Судова реформа мала стати першою і головною реформою після Революції Гідності, тому що саме нова судова система мала б гарантувати ГІДНІСТЬ в першу чергу. Це означало б відмову від старих корумпованих "понятій" і перехід до принципово інших суспільних стосунків.

Це розуміли всі дорослі політики, особливо патріотичного напрямку. Але вирішили... те, що вирішили.

Залишилися вірними традиціям.

oleksiy.nesterenko
Олексій Нестеренко

Коментарі доступні тільки зареєстрованим користувачам

вхід / реєстрація

Рекомендації