Сьогодні відбувся урочистий з'їзд "Батьківщини", на якому Юлію Тимошенко офіційно висунули кандидатом у президенти. І, кажуть, тепер у неї "нове гасло" - "вірЮ в Україну".
Навіть білборди з'явились з цим "новим гаслом".
Але де ж воно нове, коли старе.
Громадський рух "Чесно" нагадав, що саме таке гасло "вірю в Україну" було під час президентської кампанії Ющенка в 2004 році. Потім навіть книга була опублікована з такою самою назвою - "Вірю в Україну".
Однак громадські активісти пригадали не всі випадки використання цього слогану "вірю в Україну". Також це було гаслом "Блоку Юлії Тимошенко" в 2007 році. Ось, наприклад, світлина з міжпартійного з'їзду, де чоловік у залі сидить у футболці з написом "вірЮ в Україну".
Ось в чому справа. Новий слоган - це відпрацьований старий. Що не дуже органічно вкладається в концепцію "Юлія Тимошенко 2.0", оновлена і без коси.
Програма "Новий курс" Юлії Тимошенко хоча б просто нагадує "Український прорив" 2008 року. Але ж "Новий курс" не додумались назвати так само - "Українським проривом". То чому зі слоганом вирішили не напрягатись і залишили його таким, який українці вже чули і бачили?
Одна справа, коли політтехнологи черпають ідеї для передвиборчої кампанії кандидата в інших кампаніях. Це нормально. Це називається підбирати "референси". Але коли політтехнологи підсовують слогани кампанії кандидата 10-річної давнини і видають це за нове брендування, то це вже занадто.
З іншої сторони, стабільність - ознака якості. Але в такому виконанні - поганої якості. Може, політтехнологи Юлії Тимошенко розраховують на стабільний результат, як і в попередніх двох спробах стати президентом?
Коментарі доступні тільки зареєстрованим користувачам
вхід / реєстрація