UPD На жаль Убер ітс пішов з України, не витримав конкуренції і кризи, записав на цю тему відосік:


Одразу систематизую попунктно.Загальний опис роботи кур’єром в UBER.

  • Кому підходить така робота?
  • Скільки можна заробляти?
  • Які витрати при роботі?
  • Додаток Uber drive.
  • Центральний офіс і посередники.
  • Конкурент Glovo.
  • Практичні поради тим хто вирішив почати.
  • На завершення, кілька лайфхаків.
  • Робота за власним графіком, доступні години роботи з 10 до 23ї. Є вигідніші години, є маловигідні. Коли виходите на роботу, потрібно бути в зоні(чи біля зони) доставки. Все це малюється в додатку для смартфона, коли приходить замовлення ви бачите де забрати їжу, погоджуєтесь і їдете. В харчевні отримуєте їжу і тоді додаток показує куди доставляти, доставляєте, все це по навігатору прямо з програми UBER DRIVE, а можна і по зовнішньому.
  • Робота кур’єром в UBER ділиться на три основних категорії, залежно від транспорту: велосипед, моторолер-мотоцикл, автомобіль. Велосипед і моторолер можна брати в аренду у фірм посередників. Для активної роботи не на авто, потрібно здоров’я, особливо для велокур’єрства. В іншому ніяких особливих вимог немає, впорається навіть тупий… але не дуже тупий, звісно. ;) Жінки також є, але їх дуже мало, більше в Glovo, поговоримо про це в пункті 7.
    Звісно тут немає кар’єрного зросту і взагалі великих перспектив, це підробіток або тимчасова робота, як і більшість кур’єрств.
  • Заробітки, тут залежать від кількості замовлень і розумності прикладання своїх зусиль, у мене виходить отримувати чистими на руки 80-90 грн/год, це на своєму велосипеді. Якщо працювати на мототехниці, то цілком реально мати 100 грн/год, на автомобілі навіть не скажу точно, але навряд чи меньше. Якщо працювати на арендованій техниці, то тут залежно від посередника з його умовами, є такі 800 грн/тиждень за велосипед, 40% заробітку, за велосипед, 300 грн/добу за моторолер.
    І ще, звісно бувають і чайові, тобто чаюха! Тут у кожного по свойому, у мене це відсотків 10 від основного заробітку.
    Зарплату перераховують на карту.
  • При роботі витрати: на обслуговування техніки, заправки, є певні вимоги до мобілки. Особливо хочу відмітити, що велокур’єрам потрібно гарненько харчуватись, а це також додаткові витрати.
    В цифрах на моєму прикладі велокур’єра: Середній велопробіг в день коли працюю по 5-10 годин кілометрів 60. І погода буває різною, хоча хто не хоче під дощем, може уникати, але в дощ бувають додаткові бонуси. Працюю в середньому 3-5 днів на тиждень. Раз на 2 місяці Я витрачаю ~ 1500 грн для ремонту велосипеда. Також витрати на посилене харчування, у мене додається гривень 50 в день коли працюю. І ваш мобільний пакет має включати щонайменьше 2 гіга інтернета на місяць, і доведеться телефонувати кілька раз в день на різних операторів.
    Також є ряд витрат які потрібні для старту: смартфон, одяг-взуття(опційно), транспорт(опційно). Детальніше в пункті 8.
  • Додаток Uber drive. На мій погляд це найкраще, що є на ринку кур’єрства. Хоча є і важкі моменти і часом, незрозуміла логіка. Але глючить мало, і більшість глюків не є критичними.
    В додатку видно заробіток, поїздки і все-все можна там знайти. Він же і навігатор. Звісно є побажання з вдосконалення, є і дратуючі н’юанси. Але не забуваймо, що це таки серйозна, багатофункціональна програма, і при такій кількості функцій зроблена доволі інтуітивною.
  • Центральний офіс знаходиться на Олени Теліги 6, корпус 8. Там проходять навчання(1 година) і вирішують текучі питання водії і кур’єри, працює з 10 до 18. Персонал молодий, іноді не дуже фаховий, але взагалом задовільний. Електронна черга, всє-дєла.
    Посередники – це ті фірми які допомагають кур’єрам отримувати оплату на картку, деякі також надають техніку в прокат, зазвичай є загальна Viber група кур’єрів певного посередника. Їх 5 штук, боюсь когось радити. Посередник бере 5-10% за передачу грошей. Якщо ви працюєте на своїй техніці, то спілкування з посередником буде мінімальним. Та й взагалі ця робота доволі індивідуальна, майже як сам на себе.
    Uber передав місію видачі сумок посередникам, і з сумками є певний дефіцит. Але сумку завжди можна купити на OLX, взяти на прокат у посередника. Більше того, скажу секрет, дехто використовуючи сумки GLOVO чи ще когось іншого працюють на UBER eats
  • Конкурент Glovo, ця чудова фірма створює конкурентне середовище на цьому ринку могутніх кур’єрських служб. Що звісно, позитивно відображається на заробітках кур’єрів в обох компаніях. Всі інші служби доставки не можуть на рівних конкурувати з UBER EATS. В Glovo ще є піші кур’єри, і тому там є чимало дівчат. Glovo доставляє не тільки їжу, а й все, що влізає в їх сумки. Я там не працював, але є такий автор як Ігор Соловей, він описує ту роботу доволі фахово. На мою думку ефективність роботи кур’єрів в Uber вища, але Glovo при цьому примудряється тримати рівень оплати на такому ж, а то й вищому рівні. Свого часу подав заявку на роботу в Glovo, не перетелефонували… мабуть на правому березі кур’єрів достатньо. Взагалом і Uber і Glovo нещодавно відкрили лівий берег, і там потреба в кур’єрах висока. До того ж там немає пагорбів, але і замовлень поки мало.
    Основна відмінність Glovo від UBER EATS в тому, що GLOVO більше прив'язує до себе кур'єрів, і там є резон працювати, якщо кур'єрство є основною роботою. Uber це ідеальний вибір для тих хто цінує максимальну свободу дій і просто підзаробляє у вільний час.
  • Отже, з чого ж почати?! Звісно з вибору транспорту. Якщо таких питань нема - то добре, якщо є, то кілька спостережень/порад. В центрі, де більше всього замовлень, корки страшенні, тому машиною там не тойво зазвичай. Двоколісна техніка краще. Мій особистий ідеальний транспорт для правого берега - не масивний електровєл. Поки катаю на простому, нещодавно переробив задню втулку на планетарку в OUTLAW GARAGE, район Нивки-Виноградар-Куренівка(097 124 6160). Планетарка краще, бо потребує меньше щоденного догляду і відповідно економить час та гроші.
    Маєте свій транспорт, або орендуєте, почати можна маючи лише мобілку!

Мобілка(смартфон) оскільки він буде працювати у режимі потужного вижирання батареї, то його аккум має бути 4000мА+ або power bank (краще два варіанти одразу). Android 5 і вище. Також можна працювати і з iPhone 5 і вище. Звертаю увагу, що не всі смартфони сумісні з додатком, особливо Китайські, тому перевіряйте сумісність фактичним встановленням додатка UBER DRIVE і зологінюванням (для цього потрібно попередньо зареєструватись на сайті https://www.uber.com/signup/drive/deliver/?invite_code=u5dzq5d8m).
Записатись на навчання і пройти його, це все при реєстрації на сайті знайдете, система відточена. Не бійтесь задавати тупі питання, потім буде легше. Документи - тільки паспорт!
Оберіть посередника – самим потужним вважається UBER DRIVER, але нікого конкретного радити не буду.
В перший день роботи, не соромтесь всім казати(в ресторанах, клієнтам, колегам кур’єрам), що ви перший день, вам будуть допомагати в’їхати в процес якнайшвидше.

  • І ще кілька лайфхаків:
    · Якщо під час доставки не хочете брати наступне замовлення, в нижньому випливаючому меню виберіть червоне коло «не брати наступне замовлення»
    · Слідкуйте за промоакціями, реально додає до заробітків нормальні гроші
    · Закріпіть сумку на багажник, якщо важко тягати на плечах, як це зробив Я на відео · Слідкуйте за тех. станом велосипеду, це дуже впливає на легкістькрутіння педалей, отже на темпи доставки, а отже на заробіток
  • Потурбуйтесь про світло на велосипеді в вечірній час, це Ваша безпека
  • На велосипеді можна їздити не завжди по правилах, можна і по тротуарах, але пам’ятайте - на тротуарі головний пішохід, а на дорозі - машина важить півтори тони заліза!
  • Подумайте над медичною страховкою, шоломом і т.д., це все найшвидше не знадобиться, але хай буде · Аби зберегти велосипед, пристібайте його навіть якщо «всього на хвилинку», а при доставці клієнту, раджу заводити у під’їзд, якщо поруч нема до чого причепитись
  • Хоча відмовлятись від замовлень не добре, але зважайте, що відстань до ресторану не оплачується, а буває виклик приходить і за 5 км
  • І останнє. Якщо хочеться доставляти на своєму велосипеді, а його немає. То знайдіть 200$, купіть на OLX чи типу того 10-15 річний німецький велосипед, такий який хочеться з недорогих(100-130$), відвезіть Валєрі в OUTLAW GARAGE і він зробить, за розумну ціну, з нього цяцю, на якій можна буде їздити. А ще краще проконсультуйтесь з ним до покупки вєла.


    Все, хто надумав йти в кур’єри Вам сюди https://www.uber.com/signup/drive/deliver/?invite_code=u5dzq5d8m
andrij.piddubnjak
Андрій Піддубняк

Коментарі доступні тільки зареєстрованим користувачам

вхід / реєстрація

Рекомендації