site.ua
член клубу
  • 3 роки тому
  • Авто
  • 1 655
  • 147
  • 5

П'ятничне запровадження державного регулювання на паливо не можна розглядати саме по собі. Треба дещо нагадати. Не так давно, а саме 2 квітня Нафтогазова Асоціація України з урядом підписали меморандум про співпрацю. Вже тоді у ЗМІ закидалась інформація про нібито домовлений поріг вартості літра на АЗС у 30 грн/л. Хоча у самому тексті меморандуму про це не було НІ СЛОВА.

Навпаки, учасники асоціації (ОККО, ВОГ, СОКАР тощо) взяли на себе зобов'язання формувати ціну на умовах вільної конкуренції з уряхуванням світової кон'юктури. Кабмін, за якого розписався без п'яти хвилин звільнений Петрашко, декларував сприяти (УВАГА!!) вільному ціноутворенню на ринку нафтопродуктів.

Проходить всього лише півтора місяці і що ми бачимо? Кабмін змінює власну позицію на 180 градусів. Але очевидно із квітневих вкидів, ця ситуація програмувалась окремими силами у владі як мінімум вже тоді.

Зараз великого дефіциту палива не буде. Це слідує із затвердженної формули. Хіба що великі мережі обмежили продаж преміум-палив, тобто виконали взяті на себе зобов'язання по тому ж меморандуму (в частині антиковідних заходів). Більше проблем створюють навколоМедведчуківські рухи, де Корал мав перехопити російський імпорт на себе, але через позицію тієї сторони питання підвішене.

Тож сьогоднішні рухи на Грушевського більше схожі на боротьбу з вітряками.

Чи треба нагадувати, що кожен непроданий літр палива на легальних АЗС - це недоотримання акцизу на паливо. За які будують дороги.. Це ті, що в рамках ініціативи Президента "Велике будівництво". Ну ви зрозуміли...

igor.chalenko
Ігор Чаленко

Коментарі доступні тільки зареєстрованим користувачам

вхід / реєстрація

Рекомендації