site.ua
sandbox

Транспорт розвивається від дискретного до неперервного. При тому спочатку розвиваються (розгортаються у надструктуру) легкі інформативні рівні провідності, далі важчі енергетичні і нарешті зовсім важкі речовинні. Тобто утворюється неперервний потік рухомого несучого середовища, в який можна "врощувати" щось своє і потім його звідти певним чином "вивуджувати", витягати у потрібному місці. Але розвиток транспорту треба починати розглядати із загальної картини провідності сусп. організму. А загальна картина така, яку описує модель 2Ж-циклів: щось потрібне людям вибираємо з Природи, збираємо кореневищами Ж1-структур (прямих півциклів провідності), переробляємо каскадом збагачуючих, концентруючих корисну дію "фільтрів", перехідних бар'єрів, вибираючи шкідливі домішки, доводимо потік до стандартного уніфікованого стану, визначеного оптимальними споживчими параметрами (виходячи з мікроструктурних досліджень всіх можливих варіантів його впливу на біо- і тех-організми) - і потім розповсюджуємо споживачам (розгалужуємо "кроновою" частиною провідного дерева у "внутрішньому середовищі" сусп. організму. Пам'ятаємо, що коренева частина лежить у зовніщньому середовищі. "Внутрішнє" більш вимогливе і стабілізоване, зовнішнє - більш дике і неприкаяне. Його шманає, хто як хоче. Нас можуть страшити, що там кожне дерево з супутника пораховане і числиться на строгому обліку - насправді ж ліси горять зі страшною силою, і підпалює їх переважно мстиве курвиве бидло, бо мусить мати зі собою сірники чи запальничку, щоб припалювати сигарети, а це вже незаперечний доказ причетності до злочину знищення природи, а саме своїх легенів в мікромасштабі і "легенів планети" в макромасштабі.) Це було про Ж1-потік. В кінцевих елементах після його використання виділяються деякі шкідливі надлишкові викиди (дими, вуглекислий газ, зайве тепло, шуми, іскри, ошурки, огризки, куски бруду, кіптяви, різних хімічних викидів і випарів - і їх обов'язково відводимо на переробку і утилізацію (перетворюємо шкоду в користь) тут же, збираючи все на виходах келтів, безпосередньо в місцях народження шкідливого фактора. Бо буває, що на заводах чи вдома фарбують "на свіжому повітрі" майже прозорі ферми, рами, сітки - розпилюючи фарбу з форсунок - і приблизно 80% фарби вилітає в повітря. Потім довкола заводів ходять дуже вумні і прискіпливі аналізатори з апаратурою і забирають проби повітря - і виявляють там (о боже!) сліди нітрофарб і б'ють тривогу понаднормованої загазованості повітря нітратами від фарб чи димами від автонавантажувачів, які снують по заводу і складах туди-сюди і ніяк не хочуть перетворитися на електрокари, щоб тягати баластом акумулятори замість пасивних противаг..

Отож, викиди треба збирати тут же, з "інкапсульованих келтів" з-під плівки, щоб не давати їм розповсюджуватися в атмосферу, якою ми всі дихаємо і вона є спільним надбанням, навіть дарунком цивілізації. Відводимо Ж2-потоки янь (обтяжені, забруднені, важкі, липкі і смердячі) Ж2-структурами-інь зворотнього зв'язку. Вихідних Ж2-структур зазвичай більше різних, аніж вхідних Ж1-структур, як у нашому організмі: один вхідний отвір для їжі й питва - і два вихідних для рідких і твердих продуктів переробки (метаболізму), + потові виділення, + випари і запахи від дихання, + шуми, рухи, різна фізична і психічна активність організму, активного в індивідуальному і в соціальному масштабах життєдіяльності. Так само і в технічних організмах і технологічних системах. Але різноманітні 2Ж-витяжки повинні бути інь - тихі, безшумні, прозорі і доступні, відкриті для додаткових вкидів свого сміття, і не повинні гудіти важкими барабанними вентиляторами, які колись гуділи по периметру заводів - і той набридливий барабанний гул став одною з причин - досить потужною, вагомою причиною розвалу союзу у всіх його підприємств, бо давив на психіку зі старшною силою і розповсюджувався далеко, до самого горизонту і ще далі, як зараз давлять гуркочучі поїзди і їх корабельні сирени. До речі, порожняки гуркочуть набагато голосніше, ніж навантажені поїзди. Приблизно так само і бляшаний душовий піддон чи кухонна мийка тарабанять голосніше, коли там нікого-нічого не миється і чиста вода просто б'є по дну і витікає в каналізаційну трубу. "Порожня бочка голосніше гуде" - відома приказка про балакучих самовдоволених людей, які псують нерви самою своєю присутністю, навіть самим своїм тупим наближенням з усією "культурною виховною спадщиною".

По правилах 2Ж-науки зворотній транспорт повинен "сплющуватися", складатися, зминатися у щільну компактну форму. Навіть якщо маємо якийсь ескалотор чи конвейєр з "кишеньками" чи "сходинками", то на звороньому півциклі ті кишеньки чи сходинки повинні складатися у площину конвейєра. Прямий Ж1-потік інь в Ж1-структурі янь значить, що він спушений, надутий, одухотворений, як газованга вода під тиском, як шампанське, як пишний подарунок у великій упаковці. А зворотній потік - як спресоване сміття. Сміттєвози спеціально його спресовують потужними пресами, щоб більше вмістилося і менше місця займало при перевезенні і складуванні. Проблема, що для переробки його знову треба розпушувати, щоб повніше "переплести" з переробляючими потоками - розчинниками, полум'ям, роз'їдаючими потоками, вимиваючими ту чи іншу речовину.

Але повернімося до наших "возиків на колесах" у глобальнішому масштабі. Теорія каже, що вони всі мають "вилетіти в трубу", тобто позбавлятися спочатку автономних "путьових листів" - карти і графіка маршруту - все це переходить в надструктуру і регулюється автоматично - за наявністю вантажів (людей на зупинках), за трафіком на дорогах (в часи пік можуть обиратися менш завантажені альтернативні об'їзні маршрути),.. Далі позбавляємося автономних накопичувачів і перероблювачів енергії - хімічної в механічну, механічної в електричну, - енергія проводиться вздовж маршруту і просто "зчитується", "злизується" з електричних шин, як з трамвайних, тролейбусних дротів. До того ж тепер є дистанційні "чарджери" - вони можуть працювати і вздовж дороги - не обов'язкаво на зупинках. І третій етап - коли ми позбавилися важких двигунів і моторів - можемо позбавитися і важкої коробки на колесах - просто заміняємо її капсулою а-ля надувний хот-дог з реле керування на відгалуженнях (просто адресний код, який попереджає транспортне русло, який клапан відкрити і у якому напрямку продути надувну капсулу на наступному розгалуженні дороги (труби каналу).

ipirano.net
Ipirano Net

Коментарі доступні тільки зареєстрованим користувачам

вхід / реєстрація

Рекомендації