Підрозділ X холдингу Alphabet розкрив деталі свого нового грандіозного проєкту Tidal з автоматичного контролю за екосистемами океану. Його глобальна мета - зберегти світовий океан та його продовольчі ресурси.

Океани займають 70% поверхні планети та відіграють вирішальну роль в регулюванні глобального клімату. Морепродукти, в тому числі й риба, складають основу харчування мільярдів людей по всьому світу, і приносить набагато менше шкоди екології, ніж розведення сухопутних тварин. Розуміння процесів, що відбуваються в океанах - як раз і є важливою складовою захисту навколишнього середовища.

Ніл Даве, генеральний директор проєкт Tidal, розповідає, що початкове завдання проєкту - розробка технологій для ферм по розведенню риби. Глобальна ж мета - боротьба з забрудненням океану та непомірним споживанням морських біологічних ресурсів. А це і збільшення вмісту пластику у воді, і швидке підвищення кислотності океану, що вбиває коралові рифи.

«Риби мають менший вуглецевий слід на відміну від інших джерел тваринного білка, і сьогодні вони вкрай важливі для забезпечення їжею трьох мільярдів людей. Тому допомога рибним господарствам може виявитися вкрай цінною як для людства, так і для здоров'я океану в цілому», пояснює в блозі Ніл Даве.

Для реалізації проєкту буде пущена в дію система підводних камер та пристроїв зі штучним інтелектом для спостереження за рибою, реєстрації її поведінки та моніторингу навколишнього середовища. Все це допоможе рибних господарствах контролювати процес розведення риби - зокрема, стежити за станом її здоров'я та уникати перегодовування. І Tidal вже працює з фермами, розташованими в Європі та Азії.

Alphabet запускає грандіозний проєкт з захисту світового океану

Нагадаємо, що історія компанії X налічує вже майже 10 років. Підрозділ X було створено Google у 2010 році, у 2015-му, після реструктуризації, X перейшло під контроль Alphabet. За цей час команда розробила кілька амбітних проєктів, включаючи Loon - мережу повітряних куль-ретрансляторів інтернету та власну серію автомобілів-безпілотників Waymo. Alphabet розраховує створити на базі підрозділу своєрідний технологічний інкубатор для виходу «за межі» її основного цифрового та рекламного бізнесу.

Джерело

ira.kovalchuk
Ira Kovalchuk

Коментарі доступні тільки зареєстрованим користувачам

вхід / реєстрація

Рекомендації