Вчора мій приятель, що працює в управлінні юстиції розповів дуже і смішну і насправді сумну історію, яка точно характеризує до якого стану довели державне управління зелені у всіх сенсах рехворматори, дідько б їх побрав.
Так ось, приходить до нього на консультацію жінка, як виявилося з подальшої розмови з одного із сіл Тальнівського району Черкаської області. (Тут усі назви видумані, бо насправді це з іншої області, хай ніхто не напружується. Просто назва Тальне мені подобається))). Дуже довго шукала вона по Києву їхнє управління, але таки знайшла і дуже сподівалася що ось тут їй допоможуть і вирішать її проблеми. Принесла вона свідоцтво про смерть її чоловіка і каже що на свідоцтві написано, що його видали в місті Києві, центральним управлінням юстиції і що вони мають їй сказати до якого нотаруса (її слова) вона тут має звернутися, щоби оформити на себе хату, бо діти від першого шлюбу її викинуть з хати і чому таке зробили що аж в Києві, і тут певно дуже дорого коштує нотарус, і взагалі призначили старосту у село а він не хоче їй видавати довідку про поховання і вона не має де отримати кошти на це поховання, словом, почала бідкатися. Товариш дуже здивувався, каже до чого тут Київ, адже вона з Черкаської області. А вона йому свідоцтво – ось же-ж написано місто Київ. Й каже – раніше свідоцтва про смерть видавали сільські ради а тепер поробили такі рехворми що аж в самому Києві почали видавати. Дійсно в кінці назви Тальнівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану значилося в дужках (м. Київ). Це така назва управління - Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Київ) (нікому ця назва не дивна?) і відповідно в свідоцтві так і було зазначено, що його видав Тальнівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ). Ну товариш, як міг, пояснив, що то просто така назва, і свідоцтво виписали не в Києві а у Тальному. Тому і спадщину потрібно оформляти у нотаріуса в Тальному. Ну бо спадщина оформляється за місцем її відкриття і логічно, що це Тальне, хоча це не точно, бо такого району вже немає, але то таке.
Ну а як із старостою бути – питає розчарована жінка. Хто йому вкаже, що він має дати довідку про поховання? Приятель трохи розгубився, але згадавши про новостворені ОТГ порадив звернутися туди. Але жінка каже, що раніше у них була районна рада, і вони зверталися до них а тепер таке поробили, що й не знає до якого ОТГ відноситься її село, а у в райцентрі більше районної ради немає. Нотаріуси є а райради немає і адміністрації немає, усіх розігнав зеленський, каже жінка. Приятель згадав про територіальну реформу, що була розпочата в минулому році, але потім все затихло, так і до кінця доведена не була. Звертайтеся в новостворену районну раду каже він – там мають знати. Та де її знайти – каже змучена жінка. Приятель погуглив у своєму смартфоні і радісно повідомив – у Звенигородку Вам потрібно, там новостворена районна рада, але це не точно, бо насправді він не був впевнений в тому, що та райрада існує. То й нотаруса в Звенігородці шукати - питає жінка. Ні, нотаріус в Тальному, бо ж село було у Тальнівському районі, каже приятель але вже не так впевнено, усвідомлюючи як все безглуздо, і що району вже немає і чи це вже нова райрада, сайт якої він знову ж таки загуглив чи ще стара, дореформена.
А щодо назв управлінь юстиції – ось подивіться на їхньому сайті: https://minjust.gov.ua/cat_18219
Ці теж реформувалися нещодавно - поміняли назви. Перше, що кидається в очі – а якої країни це міністерство??? Немає назви країни, не зазначено! Це вони до чого там готуються, га??? Друге – а навіщо оці назви міст розташування центральних офісів писати в дужках в назвах управлінь? Щоби що? Ось щоби таких жіночок сільських в оману вводити чи що? Чи щоби самим не заплутатися з тими назвами та направляти документи туди куди потрібно. До речі, ця підказка їм не допомогла – приятель розповідав що спочатку їм документи пересилалися зі усіх міст де в назві є слово «центральний». Чи може хтось там кришує граверні майстерні і їм вигідно щороку міняти назви держустанов і витрачати мільйони народних коштів на нові печатки?
Ну й головне - а навіщо оці усі розгони рад і укрупнення районів? Щоби стати ближчим до людей? І що, стали?!!! Тепер замість того щоби їхати за 20 км. в райцентр людина має їхати з папірцем за 200-300 кілометрів. Країна в смартфоні, ага. Нареформували, пля!
Коментарі доступні тільки зареєстрованим користувачам
вхід / реєстрація