Остерігайтеся компаній, веб-консультантів та агентств з пошукової оптимізації, які несподівано звертаються до вас через електронну пошту і обіцяють що зроблять багато роботи за короткий період часу. Одну інформативну статтю потрібно робити декільком спеціалістам, дизайнерам та маркетологам, а не купляти її за 100 грн, сто разів переписану від одного сайту на інший.

Доволі часто приходять такі листи на пошту:

"Привіт,
Ми відвідали ваш сайт і звернули увагу, що він не зареєстрований в більшості великих пошукових систем і каталогів ... ми розвинемо Ваш сайт ... зареєструємо в тисячі каталогах ... напишемо текти ... розкрутимо в соціальних мережах ... бла-бла-бла"

Ставтеся до таких послань з тим же скептицизмом, що його викликає у вас таблетки для спалювання жиру під час сну і прохання допомогти вивести гроші колишніх царів.

Ніхто не може гарантувати перше місце в результатах пошуку Google

Остерігайтеся пошукових оптимізаторів, які обіцяють високі рейтинги на підставі "особливих відносин" з Google і рекламують "пріоритетну реєстрацію" в Google. Пріоритетної реєстрації в Google не існує.

Є тільки два способи: безпосередньо запропонувати Google сайт для реєстрації — скористатися сторінкою додавання URL або відправити файл в Sitemap. І те й інше можна зробити самостійно абсолютно безкоштовно.

Будьте обережні, якщо компанія поводиться приховано і відмовляється чітко пояснити, що вона має намір робити із сайтом.

Якщо щось незрозуміло, вимагайте роз'яснень. Якщо рекламний агент, так званий сео-оптимізатор буде від вашого імені створюватиме тексти, то можливо ваш сайт буде повністю видалений з індексу Google. Зрештою саме Ви несете відповідальність за дії на вашому сайті, як і людей, яких ви наймаєте. Краще дізнайтеся, як саме вони мають намір вам допомагати. Якщо у сео-оптимізатора пошукових систем є FTP-доступ до вашого сервера, оптимізатор повинен пояснивати вам всі зміни, які він вносить в ваш сайт.

Від вас ніколи не повинні вимагати розмістити посилання на сайт оптимізатора

Не звертайтесь до пошукових оптимізаторів, які рекламують безкоштовні посилання і схеми підвищення популярності посилань, а також пропонують зареєструвати сайт в тисячах пошукових систем. Найчастіше все це буває марно і ніяк не впливає на положення сайту в рейтингу результатів пошуку (а якщо і впливає, то не буде відповідати вашим цілям).

Вибирайте розумно

Перш ніж вирішити, чи варто скористатися послугами пошукового оптимізатора, проведіть невелике дослідження в своїй цієї галузі. Google, зрозуміло, може вам в цьому допомогти.

Розберіться, на що саме ви витрачаєте гроші

Google ніколи не продає місця в списку результатів пошуку, але деякі інші пошукові системи поєднують результати звичайного пошуку з сайтами, власники яких платять за кліки або за внесення в список.

Деякі пошукові оптимізатори обіцяють високі рейтинги в пошукових системах, а на ділі розміщують сайт в розділі реклами, а не в списку результатів пошуку. Є навіть ті, хто в реальному часі змінює пропоновані ціни, щоб створити ілюзію, ніби вони контролюють інші пошукові системи і можуть зайняти в списках будь-яке місце. Домогтися цього не можна, тому що реклама в результатах пошуку Google розміщена окремо і позначена як "Реклама".

Обов'язково уточніть у оптимізатора пошукових систем, з яким збираєтеся співпрацювати, які суми будуть вкладені в постійну в рекламу вашого сайту.

На що ще варто звернути увагу

Є кілька ознак, які свідчать про те, що ви, можливо, маєте справу з шахраєм. Цей список далеко не вичерпний, тому, якщо виникнуть сумніви, довіряйте своїй інтуїції. Відмовтеся від співпраці з пошуковим оптимізатором в наступних випадках:

  • він володіє тіньовими доменами;
  • він розміщує посилання вашого сайту інших своїх клієнтів;
  • він гарантує високий рейтинг, але тільки при пошуку по заплутаним довгим ключовими фразами, які при будь-яких умовах дозволяють перейти до вашого сайту;
  • він використовує кілька псевдонімів або неправдиву інформацію;
yaroslav.kostak
Yaroslav Kostak

Коментарі доступні тільки зареєстрованим користувачам

вхід / реєстрація

Рекомендації